ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire حجم 100 میلی لیتر

نظرات کاربران |

دسترسی: محصول در انبار موجود نیست!

ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire حجم 100 میلی لیتر

بعضی عطرها به‌سرعت در دنیا فراگیر می‌شوند. آیا تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که دلیل موفقیت آن‌ها چیست؟ یکی از این عطرها، محصولی از برند معروف و قدیمی «لالیک» (Lalique) است. این ادو تویلت مردانه «انکری نوآر» (Encre Noire) نام دارد. لقب «سلطنتی» واقعا برازنده‌ی این عطر است. انکری نوآر مناسب آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند. این عطر بویی مرموز، عمیق و غیرعادی دارد و برای مردان مدرن و امروزی بهترین انتخاب است. آقایان جوانی که عقاید و سلیقه‌ی خاصی دارند، طرفداران اصلی این عطر هستند. وقتی این لالیک محبوب و معروف را روی پوست یا محل نبض خود اسپری کنید، بوی چوب سرو شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. پس از مدتی انکری نوآر به دلیل وجود اسانس علف وتیور، نوعی هماهنگی و هارمونی معنوی در ذهن صاحب خود ایجاد می‌کند. به‌واسطه‌ی این هماهنگی، اعتماد‌به‌نفس فرد نیز بالاتر می‌رود. با گذشت زمانی طولانی، شاهد جانشینی بوی مشک و چوب کشمیر در رایحه‌ی انکری نوآر خواهید بود. در کل این ادو تویلت بویی مثل رایحه‌ی چوب سوخته از خود به جا می‌گذارد. خط نت‌های این عطر، حتی وقتی از محیطی که در آن بودید خارج می‌شوید، همچنان حس می‌شود. فرمولاسیون و طراحی این ادو تویلت را عطرساز مشهور «ناتالی لورسن» (Nathalie Lorson) در سال 2006 انجام داده است. با نگاهی به بطری مکعبی و زیبای انکری نوآر، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهر خوش‌نویسی یا به عبارت رایج‌تر، مرکبدان خواهید شد؛ پس بی‌دلیل نیست که اسم آن را به زبان فرانسوی Encre Noire انتخاب کرده‌اند. در بطری مکعبی به رنگ و شکل چوب است که به‌گونه‌ای زیبا و گویا، حال‌وهوای تلخ و چوبی این عطر را بازگو می‌کند. روی شیشه نام Encre Noire با رنگ سفید خودنمایی می‌کند. تمام این ویژگی‌ها، دلایلی هستند که این عطر را در میان ده عطر پرفروش تاریخ قرار داده‌اند. آیا به جواب سوالی که در ابتدا مطرح کردیم، رسیدید؟
گارانتی

نقد و بررسی متخصصین

لالیک انکر نویر مردانه یا لالیک مشکی در سال 2006 روانه بازار شد. طراحی شیشه ساده اما زیباست، یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی خوب. طراحی شیشه از طراحی جوهردان مشهور سال 1913 شرکت لالیک الهام گرفته است.لالیک انکر نویر (Encre Noire) به معنای جوهر سیاه است و از طراحی ظاهرش نیز چنین برداشتی می‌شود. این محصول توسط Nathalie Lorson ساخته شده و در اندازه‌های 50 و 100 میل در شیشه معمولی و 60 میل در شیشه کریستالی تولید شده است.دو دلیل پرفروش شدن این عطر ظاهری تاریک، تیره و درپوش چوبی اش و همچنین رایحه ای کاملاً چوبی که بوی وتیور (خس خس) کاملاً مشهودست، می‌باشد. این عطر برای شما تصوری از قدم زندن در جنگلی چوبی، معطر و تاریک را می‌دهد. ادکلن انکر نویر به معنای جوهر سیاه الهام گرفته شده از محصول جوهردان لالیک است که بسیار معروف می باشد. این عطر تلفیقی از عطر کلاسیک و مدرن می‌باشد. این عطر در ایران به لالیک مشکی معروف است

 

ماندگاری73%
رایحه81%
پخش بو59%

تاریخچه لالیک

René Jules Lalique موسس کمپانی لالیک در سال 1860 در فرانسه به دنیا آمد. او یک طراح شیشه و بلور بود که به خاطر ابداع بطری‌های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت‌ دیواری و در اواخر عمرش، آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل‌ها (مانند آرم ایستاده مرسدس بنز یا فورد) مشهور است. وی در سال 1872 وارد Collège Turgot شد و با کمک Justin-Marie Lequien شروع به یادگیری طراحی نمود. دو سال بعد، پس از مرگ پدرش شروع به کارآموزی در یک طلا و جواهر سازی در پاریس نزد Louis Aucoc نمود و همزمان در کلاس‌های شبانه Ecole des arts décoratifs مشغول به تحصیل شد. LALIQUE در آن طلاسازی به مدت دو سال کار کرد و سپس در سال 1876 برای تحصیل در کالج هنری Sydenham به لندن رفت و در این کالج، مهارت‌های طراحی گرافیکی وی پیشرفت نمود و رویکرد طبیعت ‌گرایانه وی نسبت به هنر، پرورش یافت. پس از دو سال که از لندن به فرانسه بازگشت، به عنوان یک هنرمند آزاد شروع به کار شد و برای جواهرسازان فرانسوی مانند Cartier و Boucheron طراحی قطعات جواهر می نمود. در سال 1885، وی موفق به تأسیس برند خود شد و در عرض 5 سال، LALIQUE به یکی از بهترین طراحان جواهر در فرانسه تبدیل شد. در دهه 1920 او به سبک هنری Deco روی آورد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص انجام می داد. در سال 1908 Francois Coty، لالیک را مامور طراحی و تولید عطر و ادکلن کرد تا اولین عطر خود را طراحی و معرفی کند و سرانجام این دو یک انقلابی در صنعت عطر و ادکلن به پا کردند. از آنجاییکه تخصص اصلی لالیک در تولید شیشه و بلور بود، در طراحی شیشه و بطریهای عطر و ادکلن ظرافت خاصی بکار می برد که مورد توجه بسیاری قرار می گرفت. هم اکنون LALIQUE یکی از پر فروشترین برندهای عطر و ادکلن در جهان محسوب می شود.

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.